<< به نام او که زیباست و زیبایی را دوست دارد >>
سلام من به هوش اومدم . دکتر گفته فعلا باید استراحت کنم پس احتمالا بعد از ترنمت بر خواهم گشت .
مصدومیتم هم به طور کل بر طرف شده
پس :
?Who's NeXt
منتظرم باشید
:130:ممنون از آقا ساسان عزیز:130:
نمایش نسخه قابل چاپ
<< به نام او که زیباست و زیبایی را دوست دارد >>
سلام من به هوش اومدم . دکتر گفته فعلا باید استراحت کنم پس احتمالا بعد از ترنمت بر خواهم گشت .
مصدومیتم هم به طور کل بر طرف شده
پس :
?Who's NeXt
منتظرم باشید
:130:ممنون از آقا ساسان عزیز:130:
مثل اینکه ماهم باید یه چیزی بگیم.
تا من هستم شماها رنگ چمپیون نمیبینید
ساسان بازم من که توی لیگ نبودم؟